Cupio, brandul românesc de cosmetice lansat de antreprenorii timişoreni Raluca şi Răzvan Ştefănescu în 2012, a finalizat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 104 mil. lei (21 mil. euro) la nivel de grup şi cu o reţea naţională de 24 de magazine.
Cupio a devenit unul dintre principalii furnizori de cosmetice pentru saloanele de înfrumuseţare din ţară, produsele brandului ajungând şi în afara graniţelor, prin intermediul distribuitorilor autorizaţi din Italia, Germania, Belgia şi Danemarca, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.
Grupul de firme ce deţine brandul Cupio a închiriat în vara anului 2022 aproximativ 3.200 de metri pătraţi de spaţii de depozitare în proiectul CTPark Timişoara Ghiroda, situat în apropiere de Aeroportul Internaţional Timişoara, pentru a susţine planurile de dezvoltare a reţelei de magazine fizice, dar şi a celui online.
Cupio a fost lansat în 2012 de Raluca şi Răzvan Ştefănescu, printr-o investiţie de 10.000 de euro, comercializând încă de la început produse şi instrumente pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj şi îngrijirea corpului. Primul magazin fizic, de tip insulă, a fost deschis la Arad, iar mai apoi, Cupio a început să intre în saloanele de frumuseţe, unde comercializa lacuri de unghii clasice, geluri UV, oje semipermanente, instrumente de manichiură şi aparaturi indispensabile pentru tehnicienii de unghii.