Visual Fan, companie listată la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul ALW şi deţinătoarea brandului Allview, îşi extinde participaţia în Intervision Trading, distribuitor al brandului AKAI în Europa Centrală şi de Est, până la 70%, în urma preluării unui pachet de încă 9% din acţiunile companiei.
”Prin achiziţia suplimentară a pachetului de acţiuni al Intervision Trading, întărim poziţia noastră şi contribuim cu resursele necesare pentru dezvoltarea şi consolidarea pieţelor pe care brandul Akai este prezent.”, spune Lucian Peticilă, CEO Visual Fan.
Brandul AKAI este prezent în 15 ţări din Europa: România, Polonia, Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croaţia, Slovenia, Muntenegru, Albania, Moldova, Ucraina, iar anul 2023 s-a încheiat prin adaugarea unor noi distribuitori exclusivi pentru Serbia şi Armenia.
”Achiziţia acestui pachet suplimentar de acţiuni reprezintă o confirmare a încrederii investitorilor în viitorul companiei noastre şi în direcţia pe care ne-am propus-o în dezvoltarea brandului AKAI în regiune.”, adaugă Ovidiu Bejan, Director Executiv al Intervision Trading, şi acţionar cu 2% în cadrul companiei.
Pentru 2024, Intervision Trading şi brandul AKAI îşi propun să-şi consolideze poziţia de lider în categoria produselor audio, prin introducerea de produse inovatoare şi performante.
”Prin această tranzacţie, ne consolidăm angajamentul faţă de clienţii noştri şi ne pregătim pentru o perioadă de creştere şi expansiune pe pieţele internaţionale, având în vedere potenţialul brandului AKAI.”, spus Dorin Ciobanu, CEO-ul şi fondatorul Intervision Trading, care va conduce strategia companiei în continuare.