Retailerul online evoMAG, controlat de antreprenorul Mihai Pătraşcu, şi-a bugetat investiţii de aproximativ 0,5 mil. euro pentru anul în curs, nivel similar cu valoarea din 2023, cu focus pe eficientizarea activităţii logistice, creşterea rapidităţii în livrare şi dezvoltarea platformei din spatele magazinului online. În paralel, compania estimează o creştere a businessului între 10% şi 20%,%, în funcţie de evoluţia segmentului corporate, dar şi a vânzărilor către instituţiile publice.
”Anul acesta avem în plan să dezvoltăm şi mai mult partea de corporate şi vânzare către companii. Tatonăm şi listarea pe alte marketplace-uri din alte ţări, precum Germania şi Grecia, dar, momentan, sunt planuri incipiente în această direcţie. Focusul evoMAG, în 2024, este pe optimizare şi eficientizare pentru a avea promoţii cât mai bune şi a livra cât mai rapid către clienţii actuali”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
În 2023, evoMAG a raportat afaceri de 42 de milioane de euro, în creştere cu aproape 20% an/an, cele mai mari vânzări fiind înregistrate la telefoane mobile, laptopuri, componente, dar şi pe segmentul de electrocasnice. evoMAG a atras, în 2022, o investiţie de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susţine dezvoltarea accelerată a companiei.