Retailerul Kaulfland a mizat pe expansiune în acest an, ritmul inaugurărilor fiind similar cu cel din 2022 şi fiind unul dintre cele mai alerte de la intrarea pe piaţa din România, în 2005. Reţeaua de hipermarketuri a ajuns in prezent la 173 de unităţi, potrivit Ziarului Financiar.
”În 2023, consumatorii sunt mai informaţi, mai selectivi şi, totodată, sunt atenţi la impactul social şi ecologic al achiziţiilor lor. Am observat în rândul consumatorilor o preocupare în creştere faţă de impactul alegerilor pe care le fac la cumpărături, dar şi faţă de calitatea şi originea locală a produselor. Totodată, putem vorbi despre o maturizare a e-commerce-ului după boom-ul din pandemie, o parte dintre clienţii noştri îndreptând-se şi spre cumpărăturile online de la Kaufland, folosind platformele de livrare rapidă cu care colaborăm”, a spus Valer Hancaş, director comunicare şi corporate affairs în cadrul Kaufland România, citat de ZF.