Banca Transilvania, cea mai mare instituţie de credit din România în funcţie de activele gestionate, anunţă că actualizarea periodică a datelor clienţilor se va face automat în urma unui parteneriat cu Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor.
Potrivit oficialilor BT, până acum au fost actualizate informaţiile a peste 80.000 de clienţi persoane fizice, urmând ca de anul viitor verificarea şi actualizarea datelor personale ale clienţilor să se facă online, instant, la Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, astfel încât aceştia să nu mai vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărţile de identitate.
Verificările datelor clienţilor se vor face atâtla deschiderea contului, indiferent de canalul ales de client, cât şi în mod recurent, cum ar fi la expirarea cărţii de identitate, fără a mai fi necesar ca modificările să fie anunţate/actualizate la bancă de către clienţi. În primele zece luni ale anului peste 450.000 de persoane au devenit clienţi BT.