Platforma George, dezvoltată de BCR, a ajuns la 1,8 milioane de utilizatori activi la 5 ani de la lansare şi 300 de funcţionalităţi şi opţiuni, a anuntat joi banca. Circa 2,25 milioane de persoane au acces în 2023 la ecosistemul digital George.
”De la prima deschidere de cont fără niciun drum la bancă, la primul credit de nevoi personale şi prima finanţare de casă 100% online, până la prima asigurare de venit şi prima pensie privată Pilon 3 digitală, dacă ar fi să amintesc doar câteva dintre premiere, George a schimbat permanent regulile jocului. Procese şi fluxuri care, până la un moment dat, păreau imposibil de realizat 100% digital, au fost puse în mediul digital de colegii mei din echipa de retail şi laboratoarele digitale ale BCR.”, a declarat Dana Dima, vicepreşedinte Retail & Private Banking BCR.
În prezent, 75% din totalul produselor BCR pentru persoane fizice (deschidere de cont curent, credite ipotecare şi de consum, cont de economii, depozite, asigurări şi produse investiţionale) sunt acordate pe flux 100% digital, iar în 2023 s-a înregistrat o creştere de 80% pentru produsele vândute digital, comparativ cu 2022.
În ultimii 5 ani, 680.000 de clienţi persoane fizice, precum şi 11.000 de companii şi-au deschis un cont curent 100% digital pe plaformă, 430.000 de credite pentru persoane fizice, precum şi 3.500 de finanţări pentru companii, au fost acordate digital, iar 800.000 de produse de economisire au fost deschise de persoane fizice via George, precum şi 13.000 de depozite înfiinţate de companii. Anual au loc 580.000 de alimentări de card, operate prin platformă, cu aproximativ 600 de milioane de lei adăugate. Aproximativ 140.000 de companii sunt înrolate în George.