Banca Transilvania a marcat un record istoric de Black Friday, în 10 noiembrie, cu aproape 8 milioane de tranzacţii într-o singură zi, prin canalele BT – carduri, POS-uri, bancomate etc, o creştere cu 28% faţă de Black Friday 2022, respectiv dublu faţă de o zi standard din acest an.
Au fost înregistrate:
- Peste 600.000 de tranzacţii/oră prin toate canalele BT, record înregistrat în intervalul 8.00 – 9.00 AM;
- Peste 500.000 de tranzacţii/oră, timp de nouă ore consecutiv, în intervalul 8.00 – 17.00;
- 260 de tranzacţii/secundă;
- Peste 1 milion de tranzacţii au fost realizate prin soluţia de eCommerce a băncii, la clienţii comercianţi;
- S-a triplat numărul de carduri de cumpărături emise instant prin BT Pay, respectiv numărul de majorări a limitei de credit pe card prin aplicaţie, faţă de o zi standard.
Black Friday 2023 la Banca Transilvania:
- O medie de peste 340.000 de tranzacţii/oră derulate prin BT, +25% faţă de Black Friday 2022;
- A crescut apetitul clienţilor BT pentru cumpărăturile în rate, prin programul STAR: +25%, ca volum (Black Friday 2023 vs 2022);
- A crescut valoarea tranzacţiilor efectuate cu BT Pay la POS-urile comercianţilor: +30% faţă de Black Friday 2022;
- Peste jumătate din cumpărăturile cu cardurile BT au fost realizate online;
- Cel mai mare coş de cumpărături, achitat cu cardul BT, a fost de 60.000 de euro (echivalent în lei) şi a reprezentat un accesoriu-bijuterie;
- Valoarea medie a coşului de cumpărături de Black Friday achitat prin BT a crescut cu 50% faţă de o zi obişnuită, la 173 de lei.