22.7 C
Cluj-Napoca
joi, iunie 13, 2024
Google search engine
AcasăANUNȚURIeMAG a avut vânzări de peste 730 mil. lei pe 10 noiembrie,...

eMAG a avut vânzări de peste 730 mil. lei pe 10 noiembrie, de Black Friday

Retailerul eMAG a înregistrat vânzări în valoare totală de 731 milioane de lei de Black Friday anul acesta (10 noiembrie), cu 50 milioane de lei în plus faţă de ţinta sa iniţială şi cu 87 milioane de lei mai mult faţă de ediţia din 2022, marcând cea mai mare creştere valorică din cei 13 ani de când evenimentul de shopping a fost adus de companie pe plan local. În total, s-au vândut 2,8 milioane de produse, iar numărul clienţilor a depăşit 600.000.

”Rezultatele Black Friday de anul acesta ne-au depăşit toate aşteptările şi scot în evidenţă puterea pe care o are comerţul online, care se va accentua şi în anii următori. În primul rând, sunt mult mai mulţi oameni care vin online pentru cumpărăturile obişnuite – la ediţia din acest an, avem aproape 50.000 de clienţi în plus faţă de anul trecut, care vor continua să descopere beneficiile comerţului online. De asemenea, interesul uriaş se datorează ofertelor foarte bune şi extrem de diverse, construite alături de comercianţii din marketplace şi pregătite cu mult timp înainte, care demonstrează că în online găseşti produse pentru fiecare buzunar şi că este în continuare mult loc de creştere”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Clienţii au cumpărat anul acesta de Black Friday nu doar produse de folosinţă îndelungată, precum electrocasnice şi produse electro-IT, ci şi foarte multe articole pentru nevoile zilnice, comandând în total peste un milion de produse din categoriile băcănie, băuturi, parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice. Iar printre produsele speciale comandate s-au numărat 1.800 de nopţi de cazare, peste 5.600 de vouchere de bilete de avion, 22 de automobile, dar şi 35,5 tone de carne de porc şi 1.700 de servicii de sănătate şi frumuseţe.

Top categorii de produse comandate

  • Băuturi, băcănie şi petshop: 607.000
  • Parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice: 501.000
  • Jucării şi articole pentru copii: 360.000
  • Electrocasnice mici şi mari: 204.000
  • Mobilă şi casă: 193.000
  • Telefoane, tablete şi gadget-uri: 162.000
  • Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 124.000
  • TV, audio-video, gaming şi cărţi: 115.000
  • Fashion şi sport: 103.000
  • Bricolaj, grădină şi auto: 109.000

În ceea ce priveşte clienţii Genius, care au un abonament prin care beneficiază de livrare gratuit şi diferite reduceri în cele patru aplicaţii – eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful, aceştia au pus în medie în coşul de cumpărături de Black Friday 6,6 produse.

Metoda de plată preferată de clienţii eMAG în ziua de Black Friday a fost cea cu cardul online, şapte din zece clienţi achitând cu cardul, iar metoda de livrare aleasă cu precădere a fost cea în easybox – 58,49% din comenzile plasate. In topul judeţelor cu cele mai mari comenzi per client se clasează Iaşi pe primul loc, urmat de Sălaj, Cluj, Bistriţa-Năsăud, Dolj, iar Bucureşti se clasează pe locul şase.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments