Cupio, brandul românesc de cosmetice lansat de antreprenorii timişoreni Raluca şi Răzvan Ştefanescu în 2012, a inaugurat un nou magazin, în centrul comercial Lotus Center Oradea, ajungând astfel la o reţea naţi0nală de 24 de unităţi.
Cupio a devenit unul dintre principalii furnizori de cosmetice pentru saloanele de înfrumuseţare din ţară, produsele brandului ajungând şi în afara graniţelor, prin intermediul distribuitorilor autorizaţi din Italia, Germania, Belgia şi Danemarca, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.
”Suntem încântaţi să deschidem uşile noului nostru magazin din Oradea şi să aducem produsele Cupio mai aproape de clienţii noştri din această regiune. Fiecare nouă locaţie este o oportunitate de a împărtăşi pasiunea noastră pentru frumuseţe şi de a construi relaţii solide cu comunitatea locală”, a declarat Răzvan Ştefănescu, director general al brandului Cupio, într-un comunicat de presă.
Cupio a fost lansat în 2012 de Raluca şi Răzvan Ştefănescu, printr-o investiţie de 10.000 de euro, comercializând încă de la început produse şi instrumente pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj şi îngrijirea corpului. Primul magazin fizic, de tip insulă, a fost deschis la Arad, iar mai apoi, Cupio a început să intre în saloanele de frumuseţe, unde comercializa lacuri de unghii clasice, geluri UV, oje semipermanente, instrumente de manichiură şi aparaturi indispensabile pentru tehnicienii de unghii. Cupio deţine un portofoliu de peste 10.000 de produse cosmetice profesionale, realizând afaceri de 15 mil. euro la nivelul anului 2021.