Magazinul online Neakaisa.ro, specializat în comercializarea de obiecte sanitare pentru baie şi produse pentru amenajarea casei, a înregistrat în al treilea trimestru al acestui an vânzăride 8 milioane de lei (circa 1,6 mil. euro), mai mari cu 12% faţă de aceeaşi perioadă din 2022, creşterea businessului fiind impulsionată de deschiderea showroom-ului la finalul lunii mai. Showroom-ul, situat într-o vilă monument istoric de pe Strada Atelierului, numărul 20, sectorul 1 din Bucureşti, a generat un plus de 10% al vânzărilor totale.
”E-commerce-ul a înregistrat o creştere în trimestrul al treilea al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022. Totuşi, ceea ce a avut un impact major asupra creşterii vânzărilor noastre a fost sinergia dintre prezenţa fizică a brandului prin showroom şi cea din online, mai exact experienţa omnichannel pe care am oferit-o clienţilor noştri în ultimele luni. Privind către anul viitor, dar şi în perspectivă, pe termen de 3-5 ani, avem încredere că showroom-ul va continua să joace un rol esenţial în strategia Neakaisa.ro. Ne propunem să menţinem şi chiar să mărim procentul de 10% generat de acesta în cifra de afaceri. Avem o perspectivă solidă de creştere în viitor şi suntem hotărâţi să oferim o experienţă de cumpărare excelentă”, a declarat Laura Sardescu, cofondator Neakaisa.ro.
Anul trecut, businessul Neakaisa.ro s-a situat la 5,7 milioane de euro, iar pentru 2023 ţinta este de a ajunge la 7,4 milioane euro.