9.7 C
Cluj-Napoca
sâmbătă, noiembrie 2, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALBT integrează inteligenţa artificială în comunicarea cu clienţii

BT integrează inteligenţa artificială în comunicarea cu clienţii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă după active de pe piaţa locală, integrează inteligenţa artificială în comunicarea online, lansând pe platforma Întreb BT funcţionalitatea AI Search, care are la bază soluţia Microsoft Azure OpenAI Service.

”Lansarea de azi este la intersecţia unor subiecte de interes maxim în banking – educaţia financiară şi tehnologia. Investim susţinut în ambele direcţii pentru că au legătură cu experienţa clienţilor, incluziunea financiară, dar şi cu accesul la informaţie şi la produse. Este un prim proiect, pe care l-am implementat foarte repede şi cu care intrăm în curba de învăţare. Vor urma alte proiecte şi investiţii susţinute în această zonă.”, spune Omer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

Întreb BT este o platformă online concepută ca un motor de căutare cu peste 2.000 de întrebări şi răspunsuri despre banking. În urma integrării AI, vizitatorii platformei, care caută informaţii despre produse, servicii şi soluţii de self-banking vor primi un răspuns mai cuprinzător la întrebările adresate online deoarece acesta cuprinde toate informaţiile de pe Întreb BT despre respectivul subiect, spun oficialii băncii.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments