Compania antreprenorială românească Secom va investi în acest an peste 530.000 euro în reţeaua proprie de retail, ultima locatie deschisă fiind în Promenada Mall Craiova, iar în noiembrie urmează alte două unităti în Bucureşti şi Constanţa. Compania va avea 17 magazine proprii până la finalul anului. În plus, Secom va introduce în portofoliu noi produse şi servicii, o parte din investiţiile planificate pentru 2023 fiind direcţionate şi către dezvoltarea capabilităţilor celor 53 de consultanţi.
”Magazinele reprezintă pentru noi mai mult decât un spaţiu comercial, sunt o platformă educaţională şi de relaţionare cu consumatorii noştri, care ne ajută să ducem mai departe misiunea Secom de a îmbunătăţi calitatea vieţii oamenilor. De aceea, este extrem de important ca, dincolo de portofoliul extins de sute de produse premium, să oferim vizitatorilor din magazinele noastre şi parteneri avizaţi de discuţie, empatici şi deschişi să îi sprijine în călătoria lor spre un stil de viaţă mai sănătos. În ultimii 10 ani, în magazinele Secom® am oferit peste 175.000 de ore de consultanţă. Vom continua acest demers educativ şi vom transforma treptat magazinele Secom în Wellbeing Stores, în care vom oferi un portofoliu integrat de produse şi servicii superioare pentru o viaţă echilibrată”, spune Radu Ciurba, Business-Unit-Director Secom® Retail.
Până în septembrie 2023, Secom Retail a înregistrat o creştere de aproape 70% a vânzărilor online, iar vânzările din magazinele fizice au crescut cu circa 25%. Compania are în prezent magazine în Bucureşti (3 locaţii), Bacău, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Ploieşti, Piteşti, Sibiu, Timişoara, Arad, Oradea, Suceava şi Craiova. În plus, produsele sunt comercializate pe platforma online secom.ro , în peste 8000 de farmacii şi magazine cu profil naturist la nivel naţional.
Brandul Good Routine, creat de Secom, este prezent şi pe şapte pieţe internaţionale, respectiv în Islanda şi pe următoarele market place-uri din Amazon: Marea Britanie, Franţa, Spania, Germania, Austria şi Belgia. Grupul este alcătuit din patru diviziii: Secom, Secom® Retail, e-shop-ul secom.ro şi Good Routine. Businessul a fost lansat în 1997 de antreprenorii Lucia şi Andrei Costea.