Platforma pentru comenzi Tazz vrea să crească numărul de descărcări ale aplicaţiei la 3,4 milioane în următorul an, pe fondul planurilor de dezvoltare.
”Ne propunem să ajungem la 3,4 milioane de aplicaţii instalate, faţă de 2,8 milioane cât avem acum. În perioada ianuarie-septembrie 2023, am înregistrat o creştere de double digits, de peste 20%, a volumului tranzacţionat în platforma Tazz. Am atins un maxim istoric la nivelul numărului de parteneri înregistraţi în platformă, în creştere cu 27% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cea mai mare creştere a venit din zona de retail (plus 37% an la an), în timp ce partenerii din zona de restaurante au avut o creştere de 27%”, arată datele companiei.
Pe aplicaţia Tazz din România, valoarea medie a comenzilor din categoriile supermarkets & market este de 160 de lei, iar a comenzilor din categoria restaurante – de 85 de lei. Compania HCL Online Advertising SRL, care operează businessul Tazz, a avut în 2022 afaceri de 177 mil. lei, în creştere cu 81,5% faţă de anul precedent, şi a raportat pierderi 110 milioane de lei.