14.7 C
Cluj-Napoca
luni, mai 27, 2024
Google search engine
AcasăANUNȚURIComercianţii înscrişi în platforma eMAG marketplace au vândut cu 14% mai mult...

Comercianţii înscrişi în platforma eMAG marketplace au vândut cu 14% mai mult în primele opt luni din 2023

Vânzările comercianţilor prezenţi în platforma marketplace deţinută de eMAG au crescut cu 14% în primele opt luni din anul în curs faţă de aceeaşi perioadă a anului 2022, aceştia crescând oferta de produse cu 31% (3,9 milioane de produse), depăşind astfel un număr total de 16 milioane de produse, potrivit reprezentanţilor eMAG.

Pe parcursul acestui an, cei aproape 40.000 de comercianţi din ecosistemul eMAG marketplace şi-au extins activitatea şi pe celelalte două pieţe pe care eMAG este prezent. Astfel, programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria şi Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an. Potrivit reprezentanţilor companiei, numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în întreaga regiune.

”Ecosistemul eMAG Market­place nu este doar o soluţie la cheie pentru a vinde online, ci şi una care oferă sellerilor posiblitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populaţii de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria şi Ungaria”, a spus Stejara Pircan, senior VP la eMAG. 

Grupul eMAG a avut în anul fiscal 2023, încheiat la 31 martie, venituri de 2 mld. dolari, mai mici cu 4% faţă de anul precedent, şi o pierdere din operaţiuni de 63 mil. dolari faţă de un minus de 35 mil. dolari în anul precedent, potrivit unui raport anual al grupului Prosus.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments