Vânzările comercianţilor prezenţi în platforma marketplace deţinută de eMAG au crescut cu 14% în primele opt luni din anul în curs faţă de aceeaşi perioadă a anului 2022, aceştia crescând oferta de produse cu 31% (3,9 milioane de produse), depăşind astfel un număr total de 16 milioane de produse, potrivit reprezentanţilor eMAG.
Pe parcursul acestui an, cei aproape 40.000 de comercianţi din ecosistemul eMAG marketplace şi-au extins activitatea şi pe celelalte două pieţe pe care eMAG este prezent. Astfel, programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria şi Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an. Potrivit reprezentanţilor companiei, numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în întreaga regiune.
”Ecosistemul eMAG Marketplace nu este doar o soluţie la cheie pentru a vinde online, ci şi una care oferă sellerilor posiblitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populaţii de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria şi Ungaria”, a spus Stejara Pircan, senior VP la eMAG.
Grupul eMAG a avut în anul fiscal 2023, încheiat la 31 martie, venituri de 2 mld. dolari, mai mici cu 4% faţă de anul precedent, şi o pierdere din operaţiuni de 63 mil. dolari faţă de un minus de 35 mil. dolari în anul precedent, potrivit unui raport anual al grupului Prosus.