Nespresso, parte a grupului elveţian Nestlé, va ajunge anul acesta la o reţea de zece magazine. Cele mai recente deschideri,sunt un boutique în Timişoara şi un prim punct de vânzare în Iaşi, astfel reţeaua de magazine ajungând astăzi la nouă unităţi. Până la finalul accestui an, Nespresso va deschide şi un magazin în Constanţa.
”Una dintre cele mai importante realizări din acest an pe piaţa locală este extinderea lanţului de magazine Nespresso prin expansiunea punctului de vânzare din Timişoara într-un boutique şi deschiderea primului punct de vânzare din Iaşi. În acest moment suntem prezenţi în Bucureşti, Braşov, Iaşi şi Timişoara, iar până la finalul acestui an vom deschide şi un punct de vânzare în Constanţa. Astfel, până la final de 2023 vom ajunge la zece magazine”, a spus Ana-Maria Doxan, business executive officer la Nespresso România, Nestlé România.
În prezent, portofoliul Nespresso cuprinde atât capsule de cafea de diferite tipuri, cât şi espressoare sub propriul brand. Nespresso este prezent pe piaţa locală de opt ani. Brandul gestionează două segmente de business: B2B – unde oferă soluţii de cafea pentru companii cu sedii de birouri şi pentru jucători din sectorul premium al pieţei HoReCa – şi B2C, unde comercializează cafea pentru consumatorul casnic prin propria reţea de magazine. Acesta din urmă rămâne segmentul care predomină în business, precizează ea.
Nespresso este o divizie a gigantului din industria dulciurilor şi cafelei Nestlé. Nu există o entitate juridică separată sub care brandul să funcţioneze, potrivit reprezentanţilor Nespresso, tot businessul Nestlé fiind înregistrat pe aceeaşi firmă. Anul trecut, Nestle România a ajuns la afaceri de 1,2 mld. lei, potrivit datelor publice, în creştere cu 11% faţă de 2021, iar profitul net raportat a depăşit 90 mil. lei, plus 22%.