Aquaparkul Nymphaea, deţinut de primăria Oradea, a fost vizitat de aproximativ 2,1 milioane de persoane în cei şapte ani de funcţionare, perioadă în care a înregistrat venituri totale de aproximativ 140 mil. lei (28 mil. euro) şi un profit cumulat de 47,2 mil. lei (9,5 mil. euro). În cei şapte ani de activitate parcul acvatic a fost vizitat atât de turişti români, cât şi de turişti străini, din ţări precum Austria, Germania, Franţa, Polonia, Italia sau Olanda, potrivit unui comunicat de presă al primăriei Oradea. Aquaparkul Nymphaea a ajuns în prezent la 70 de angajaţi.
”Administraţia Domeniului Public Oradea are în curs de implementare două proiecte menite să atragă şi mai mulţi clienţi la aquaparkul Nymphaea – un bazin de înot şi un hotel. Pentru bazinul de înot, a fost finalizat studiul de fezabilitate. Lungimea bazinului va fi de 20 de metri, lăţimea de 10 metri, iar adâncimea de 1,6 metri. Valoarea investiţiei este estimată la aproximativ 900.000 euro, fără TVA. Cât priveşte hotelul, societatea se află în prezent în curs de obţinere a avizelor”, se arată în comunicatul de presă transmis de primăria Oradea.
Construit într-un an şi jumătate pe locul fostului ştrand municipal, cu o investiţie de 88,3 milioane lei (aproape 22 milioane de euro), bani proveniţi din fonduri europene şi de la bugetul local al municipiului Oradea, complexul Nymphaea acoperă toate necesităţile pentru o zonă de recreere de calitate, întinzându-se pe o suprafaţă de 6,8 ha.
În partea de interior, vizitatorii au la dispoziţie şase bazine, şase tipuri de saună, un bazin cu apă rece şi zona de relaxare. De asemenea, vizitatorii se pot relaxa la baia turcească, unde au la dispoziţie cinci bazine cu temperaturi de la 28 la 40 de grade, o cabină cu aburi şi o zonă de relaxare. În exterior sunt cinci bazine, cea mai mare atracţie a aquapark-ului fiind cele şase tobogane exterioare. Accesul în aquapark este limitat la 2.400 de vizitatori pe timpul verii şi 1.000 de vizitatori în sezonul rece.