Retailerul polonez Pepco, activ pe segmentul de discount, a depăşit la mustaţă anul trecut gigantul spaniol Inditex, proprietarul Zara, pentru a fi liderul pieţei locale de modă după cifra de afaceri.
Astfel, Pepco a închis 2022 cu afaceri de peste 2,3 mld. lei, cu 23% mai mari decât în anul anterior şi cu aproape 80% peste nivelul din 2020 şi respectiv 2019 (businessul a fost la un nivel apropiat în cei doi ani). Vânzările retailerului cunoscut pentru preţurile sale mici au crescut într-un ritm mai alert decât înflaţia în 2022, semn că oamenii s-au îndreptat către companiile cu profil de discount. Profitul net însă, a scăzut cu o treime, la 159 mil. lei.
Retailerul polonez Pepco, ce activează pe segmentul de discount, a intrat pe piaţa locală în 2015 şi încă de la început a mizat pe o expansiune accelerată, fapt ce i-a permis să urce rapid în topul celor mai puternici jucători din moda locală, depăşind treptat nume precum H&M sau C&A. Discounterul a ajuns să aibă circa 420 de unităţi în România astăzi, conform datelor de pe site-ul propriu, şi continuă expansiunea.