Discounterul german de modă şi produse pentru casă Kik, intrat pe piaţa locală în urmă cu aproape cinci ani, a raportat pentru anul precedent o cifră de afaceri de peste 250 mil. lei, în creştere cu 36% faţă de 2021, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
Anul 2022 a fost cel mai bun an al companiei din perspectiva cifrei de afaceri, dar şi în ceea ce priveşte numărul de angajaţi, acesta fiind în creştere cu 30% faţă de 2021. Potrivit datelor publice, discounterul a creat anul trecut 134 noi locuri de muncă. Însă, compania nu a înregistrat profit în 2022, arată aceleaşi date. În cei aproape cinci ani de activitate pe piaţa din România, discounterul german a dezvoltat o reţea de 100 de magazine, ultimul fiind deschis la finalul anului trecut.
În prezent, portofoliul grupului german Kik cuprinde de la produse de îmbrăcăminte, până la o gamă de articole non-food pentru casă. Compania operează două depozite în Germania şi un depozit în Slovacia. Compania Kik Textilien und Non-Food, cea care operează businessul pe piaţa locală, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de la an la an, evoluţie care o plasează în topul celor dinamice companii din România.