Retailerul de produse de parfumerie şi de cosmetice Douglas va deschide până la finalul acestui an trei magazine noi, urmând a-şi consolida prezenţa în unele oraşe unde deja e activ, precum Arad şi Craiova, dar îşi va pune şi o nouă urbe pe harta proprie – Alba Iulia. Compania are local circa 40 de unităţi, acoperind principalele oraşe ale ţării.
”Continuăm să investim în ambele canale, atât în reţeaua de magazine fizice prin deschideri de unităţi noi în oraşele Arad, Alba Iulia şi Craiova, cât şi în magazinul online. În cazul acestuia din urmă, investim în optimizări ale site-ului care vor aduce un plus de valoare experienţei cumpărătorului din acest segment de business”, spune Lavinia Ivas, country manager al Douglas.
Anul trecut Douglas a deschis şase magazine noi, potrivit datelor comunicate anterior de retailer, e vorba de cele din Bucureşti, DN1 Value Center – din zona Corbeanca, Târgovişte, Târgu-Jiu, Deva şi Alba Iulia. Douglas merge în special în malluri, dar începând cu anul trecut retailerul a ales să meargă şi în centre comerciale de mai mici dimensiuni şi chiar în strip malluri. Spre comparaţie, în acest moment în România compania nu are magazine stradale.
Expansiunea de anul trecut s-a văzut şi în business, cifra de afaceri crescând cu aproape 33%, până la 279 de milioane de lei. Avansul a venit atât într-un an cu multe deschideri, dar şi într-unul cu inflaţie record. Profitul net al Douglas a urcat şi el, chiar mai alert, cu 50%, la peste 23 de milioane de lei.
Povestea Douglas în România a început acum mai bine de 15 ani, primul magazin fiind deschis pe 17 decembrie 2007, în centrul ţării, la Târgu Mureş. Compania a mizat pe expansiune offline, dar a mers în paralel şi cu online-ul, canal care în pandemie a crescut puternic dat fiind că, temporar, magazinele fizice au fost închise.