Glovo, jucător principal pe piaţa de livrări rapide de produse, a depăşit pragul de 66 mil. de comenzi în primii cinci ani de activitate pe piaţa naţională, au transmis reprezentanţii companiei în cadrul unui eveniment organizat cu ocazia aniversării. Serviciul Glovo este disponibil în 75 de oraşe din România, iar printre cele mai active oraşe în care platforma operează se numără Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Constanţa.
”România este un hub regional – este cea mai mare piaţă din regiune şi ocupă al doilea loc în reţeaua Glovo, care este formată din 25 de ţări. În acest context, în biroul din Bucureşti activează şi echipele regionale care asigură, alături de echipele locale, continuarea operaţiunilor Glovo din România, Republica Moldova, Serbia, Croaţia, Muntenegru, Slovenia, Bosnia şi Herţegovina şi Bulgaria”, conform reprezentanţilor Glovo.
De asemenea, numărul de parteneri Glovo a continuat să crească, iar în prezent cuprinde peste 12.000 de locaţii partenere active, din diferite categorii de produse, un procent semnificativ fiind reprezentat de întreprinderi mici şi mijlocii (IMM-uri).
În ceea ce priveşte flota parteneră a companiei, aceasta numără în prezent peste 6.500 de curieri activi care livrează prin intermediul platformei, din care 10% sunt străini, au mai transmis reprezentanţii companiei. Recordul pentru cele mai multe comenzi livrate îi revine unui curier din care a onorat aproape 34.000 de comenzi de-a lungul celor cinci ani.
”Acum Glovo România este pe locul doi la întregul reţelei în ceea ce priveşte volumul comenzilor. Să ajungem să fim prezenţi în peste 75 de oraşe din România şi să avem peste 12.000 de locaţii partenere active în primii cinci ani este o mare reuşită”, a spus Alexandra Dinovici, General Manager al Glovo România.