Compania de asigurări şi pensii private NN lansează un fond de burse în valoare de 200.000 euro pentru tinerii antreprenori din România, finanţarea acoperind taxele de şcolarizare la The Entrepreneurship Academy pe o perioadă de patru ani. La această sumă se adaugă burse suplimentare în valoare de 50.000 de euro acordate de universitate.
”România este un hub de creativitate şi inovaţie cu multe poveşti antreprenoriale de succes şi mulţi tineri talentaţi care visează la propriul business încă de pe băncile şcolii. Ştim că antreprenorii sunt un motor în economie şi vedem cum România creşte odată cu ei, iar asta ne dă convingerea că educaţia aplicată de business şi ecosistemul de resurse, know-how şi comunităţi antreprenoriale trebuie să devină accesibile oricărui viitor antreprenor, indiferent de posibilităţile financiare. Fondul de burse dă şansa mai multor tineri să-şi dezvolte propria afacere şi, astfel, contribuie la dezvoltarea economică a României”, spune Gabriela Lupaş-Ţicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN Romania.
Bursele NN se adresează tinerilor cu posibilităţi limitate care vor să urmeze studii aplicate de business în cadrul universităţii începând din acest an. Tinerii pot aplica până pe 13 iulie 2023, participă la etapa de admitere şi află în aceeaşi zi dacă sunt admişi şi se califică pentru bursă, luând în calcul resursele financiare ale familiei în ultimii doi ani şi jumătate şi numărul de membri ai familiei.
”Antreprenoriatul a devenit pentru mulţi tineri un plan de carieră, dar nu toţi au posibilitatea să-şi înceapă călătoria antreprenorială încă din facultate. Prin parteneriatul strategic cu NN, deschidem calea către antreprenoriat şi pentru tineri cu posibilităţi financiare limitate, oferindu-le acces la educaţia de care au nevoie ca viitori antreprenori. Pe parcursul studiilor în cadrul universităţii, studenţii dezvoltă cunoştinţe antreprenoriale practice, aplicate contextului de business actual, dar şi competenţe pentru viitor. Totodată, încep să lucreze la propriul business, având acces la un ecosistem de mentori şi la experienţe internaţionale, iar rezultatele se văd în poveştile de succes ale generaţiilor de studenţi care au devenit antreprenori”, explică Alexandru Ghiţă, CEO al EA – The Entrepreneurship Academy.
Fondul va fi deschis, începând din toamnă, donaţiilor din partea persoanelor sau companiilor care vor să contribuie la educaţia generaţiilor viitoare de studenţi EA – The Entrepreneurship Academy. Potrivit datelor The Entrepreneurship Academy, peste 60% dintre studenţi şi absolvenţi au deja propriul business, cele mai cunoscute fiind Flip.ro, The Outfit, Glow2Go, Fustiţe cu Luminiţe, Confidas sau Difrnt. Tinerii antreprenori au generat în 2022 vânzări cumulate de 1,5 milioane de euro din business-uri incubate în cadrul facultăţii.