Producătorul de electrocasnice De’Longhi România a realizat în 2022 o cifră de afaceri de 2,089 mld. lei (423,7 mil. euro), în scădere cu 7,5% faţă de anul anterior, conform datelor de la Ministerul Finanţelor. De’Longhi România a obţinut anul trecut un profit net de 62,5 mil. lei (12,7 mil. euro), mai mic cu 21,4% faţă de anul precedent, potrivit datelor publice. De’Longhi România a ajuns anul trecut la un număr mediu de 3.409 de angajaţi, cu 362 de oameni mai puţin decât în 2021, conform site-ului mfinanţe.ro.
Grupul italian De’Longhi are în România activităţi de producţie şi de import şi distribuţie. Tot businessul este operat pe o singură firmă, De’Longhi România SRL. La nivel global, grupul italian De’Longhi şi-a redus anul trecut vânzările cu 2%, până la 3,16 mld. euro. Declinul a fost provocat de evoluţia din Europa a vânzărilor, în timp ce în regiuni precum Orientul Mijlociu şi Africa, Americi sau Asia-Pacific, businessul a fost în continuare pe plus, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.
Grupul italian De’Longhi, o afacere de familie cu o istorie de peste un secol, a intrat pe piaţa locală iniţial prin preluarea facilităţilor de producţie ale Nokia de la Cluj, unde a început să realizeze espressoare de cafea în 2013.