Sameday, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de curierat, a încheiat anul trecut cu afaceri de 736 milioane lei, după un avans de 20% faţă de anul anterior, potrivit datelor Ministerului de Finanţe. Creşterea afacerilor Sameday vine să consolideze poziţia jucătorului în piaţa de curierat locală, dar şi pregătirea pentru expansiunea viitoare în regiune.
Sameday a avut un buget de 50 mil. euro alocat investiţiilor care au mers către soluţiile tehnologice, din care un procent semnificativ s-a îndreptat spre dezvoltarea reţelei easybox. Sameday numără circa 3.800 de lockere în România, la care se adaugă 640 de easyboxuri în Ungaria şi 240 de lockere în Bulgaria, acestea fiind primele ţări în care compania s-a dezvoltat în afara graniţelor.
”Ca şi în anii trecuţi, în care tehnologia ne-a arătat că poate aduce îmbunătăţiri consistente ale serviciilor, investiţiile în soluţiile software şi hardware vor continua şi în 2023, astfel Sameday făcând paşi spre obiectivul de a deveni cea mai îndrăgită companie de curierat din zona Balcanilor. În acest sens, continuăm şi dezvoltarea serviciului de cross-border, prin îmbunătăţirea permanentă a timpilor de livrare şi a costului, astfel încât o livrare domestică să fie comparabilă cu una cross- border. Ne propunem astfel, să creăm oportunităţi de creştere internaţională pentru partenerii noştri şi să contribuim la intensificarea operaţiunilor comerciale transfrontaliere”, spun reprezentanţii Sameday.