Danone Producţie şi Distribuţie de Produse Alimentare, companie deţinută de Produits Laitiers Frais Est Europe (90%) din Franţa, Nutricia International (10%) din Olanda, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 932,8 milioane de lei, în creştere cu 35% faţă de anul precedent, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
Danone este liderul segmentului de iaurturi şi unul dintre cei mai mari producători de lactate de pe plan local, care are în portofoliu branduri precum Activia, Actimel, Danonino, Cremosso şi Delicios. Însă, profitul net înregistrat a fost de 13,3 milioane de lei în 2022, de 2,4 ori mai mic decât în anul precedent. În 2021, compania anunţa investiţii în dezvoltare, după ce din 2019 până în 2021 a investit circa 11 milioane de euro.
În România, pe segmentul de iaurturi, Danone concurează cu jucători precum Albalact, FrieslandCampina sau Olympus. Produsele Danone sunt comercializate în magazinele mari din România, dar şi în pieţe precum Republica Moldova, Ungaria, Grecia, Cehia, Bulgaria, Spania, Franţa, Belgia, Marea Britanie, Italia, Slovacia şi Polonia.