Hochland România, unul dintre cei mai mari producători de lactate de pe plan local, a raportat pentru 2022 cu o cifră de afaceri de 728,8 mil. lei (147,8 mil. euro), în creştere cu 31% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.
Hochland România a realizat anul trecut un profit net de 46,7 mil. lei (9,5 mil. euro), mai mult cu aproximativ 40% faţă de anul precedent, conform datelor publice. Compania a ajuns anul trecut la un număr mediu de 423 de angajaţi.
Hochland România activează pe categorii precum telemea, brânză topită, cremă de brânză, brânză pentru preparate calde, iar anul acesta a lansat brânză de vaci. Brandul a intrat pe piaţa din România în anul 1993, produsele fiind distribuite la vremea respectivă de Whiteland.
Cinci ani mai târziu, grupul german a intrat direct pe piaţa românească şi a înfiinţat Hochland România odată cu preluarea fabricii de la Sighişoara, unde a început să producă brânză topită. În 1999, Hochland a cumpărat fabrica de la Sovata, unde realizează caşcaval, dar şi materie primă pentru brânza topită de la Sighişoara.