LIFE IS HARD, companie de tehnologie listată pe piaţa AeRo, a înregistrat în primul trimestru din 2023 o cifră de afaceri de 6,8 milioane lei, cu 14% mai mare comparativ cu perioada similară din 2022, în timp ce profitul net a urcat la 1,64 milioane lei, în creştere cu peste 1 milion lei. Această dinamică a fost susţinută de creşterea tarifelor la poliţele intermediate prin aplicaţia 24broker.ro, dar şi de evoluţia liniei de business din telecomunicaţii (+6% vs T12022).
În ceea ce priveşte piaţa externă de asigurări, care are un uşor impact pentru 24Broker.ro, se observă o tendinţă de conservare a resurselor, prin retragerea operaţiunilor BNP Paribas din România şi Bulgaria începând cu luna martie a acestui an. Cea mai mare contribuţie la cifra de afaceri o are divizia Insurance, unde volumul de business din primul trimestru se ridică la 3,4 mil. Lei.
”În ultimii 3 ani, eforturile noastre s-au concentrat pe creşterea competenţelor ecosistemului LIFE IS HARD, care astăzi are divizii specializate pe telecomunicaţii, asigurări, e-commerce şi servicii financiare. Din 2023 intrăm în etapa de creştere a relevanţei lor, astfel încat capacitatea de operare LIH să aibă impact cât mai mare în piaţă”, spune Cătălin Chiş, CEO şi preşedinte al Consiliului de Administraţie LIH.