15.7 C
Cluj-Napoca
duminică, septembrie 8, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALBusinessul FrieslandCampina a urcat la peste 100 mil. euro în 2022

Businessul FrieslandCampina a urcat la peste 100 mil. euro în 2022

La începutul anului 2022, Napolact a intrat în categoria brânzeturilor cu o nouă linie care are o capacitate anuală de peste 3.000 de tone şi reprezintă o investiţie de aproximativ 3 milioane de euro. Brandul Napolact, din portofoliul olandezilor de la FrieslandCampina, reprezintă prioritatea numărul unu, potrivit Ziarului Financiar.

FrieslandCampina România, companie cu peste 500 de angajaţi, are fabrici la Baciu, Târgu-Mureş şi Ţaga (judeţul Cluj), unde produce brânzeturi în colaborare cu Fabrica de Brânzeturi Transilvania.

”Pentru Napolact la Baciu lângă Cluj am deschis anul trecut noua linie de caşcaval şi creştem cu telemea, caşcaval şi produsele din Baciu sau Mureş. Acum ne uităm la 2023 şi mai departe,  continuăm investiţiile deoarece strategia a rămas neschimbată în ceea ce priveşte brandul Napolact”, a explicat Ferenc Szecskó, CEO FrieslandCampina, citat de ZF.

Businessul companiei a trecut în 2022 pragul de 100 mil. euro, crescând cu mai bine de cinci procente peste nivelul din 2021.

”Am reuşit să atingem pragul de 100 mil. euro în 2023, chiar peste acest nivel. În 2022 a fost orice dar nu un an uşor. O parte din atingerea acestui rezultat se datorează inflaţiei. Nu ne aşteptăm la un declin al cifrei de afaceri în 2023. Inflaţia a mai încetinit, dar încă a fost cu noi în T1, dar la un nivel mai moderat”, a subliniat executivul. FrieslandCampina România a terminat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 467 mil. lei (95 mil. euro).

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments