Telekom România Mobile a înregistrat în primul trimestru al acestui an venituri totale de 69 de milioane de euro, cu aproximativ 2% mai mici decât în aceeaşi perioadă din 2022, excluzând reducerea tarifelor apelurilor de terminare în reţea şi impactul MVNO, conform reprezentanţilor companiei. EBITDA ajustată (AL) a fost de 3,5 milioane de euro, relativ stabilă faţă de anul precedent, excluzând creşterea costurilor cu energia şi impactul MVNO.
Operatorul de telefonie mobilă a reuşit să îşi crească baza de clienţi în primele trei luni din 2023 cu 6,3% comparativ cu primele trei luni ale anului trecut, mai exact cu 240.000 de utilizatori, ajungând astfel la o bază de 4,06 milioane de clienţi – abonaţi şi utilizatori de cartele preplătite.
Numărul abonaţilor a crescut cu 6,2% faţă de acelaşi interval al anului precedent, Telekom România Mobile ajungând la 1,86 milioane de abonaţi la finalul lunii martie. În ceea ce priveşte numărul utilizatorilor de cartele prepaid, creşterea a fost uşr mai mare, de 6,4% faţă de T1 2022, compania având astfel 2,21 milioane de utilziatori prepaid la sfârşitul primului trimestru din 2023.
”Baza de clienţi a Telekom România Mobile şi-a menţinut tendinţa de creştere anuală pentru al şaselea trimestru consecutiv, ceea ce reprezintă o validare a misiunii şi strategiei companiei de a pune clientul în centrul activităţilor sale. Telekom România Mobile va continua să investească pentru beneficiul clienţilor, compania fiind încrezătoare că această strategie va duce la o îmbunătăţire a performanţei”, se arată în comunicatul transmis de reprezentanţii Telekom România Mobile.
Compania a adus îmbunătăţiri semnificative în ceea ce priveşte experienţa digitală a clienţilor săi. Au fost lansate noi fluxuri digitale end-to-end pe website şi în aplicaţia MyAccount, un nou sistem integrat de achiziţie automată şi simplificare a procesului digital de trecere de la serviciile preplătite, la cele de abonament. În plus, acum, clienţii pot activa plăţi automate ale facturilor şi să îşi reînnoiască digital abonamentul. De asemenea, în aplicaţia mobilă MyAccount, clienţii pot intra în contact cu un chatbot AI pentru soluţionarea problemelor. Până în luna mai anul curent, operaţiunile Telekom România Mobile au fost conduse de Dina Tsybulskaya, care a ocupat funcţia de CEO începând din septembrie 2021.