CEC Bank a înregistrat anul trecut o creştere de circa 2,4 ori a valorii tranzacţiilor derulate prin Mobile Banking, în timp ce numărul total de clienţi a crescut cu 63%.
”CEC Bank a înregistrat, în anul 2022, creşteri pe toate liniile în privinţa utilizării serviciului de Mobile Banking. Anul trecut am avut indicatori mult mai buni decât în anul 2021 atât în cazul numărului de accesări şi a numărului de clienţi pe de o parte cât şi la numărul de tranzacţii sau la valoarea acestora, pe de altă parte. Pentru tot mai mulţi clienţi – fie persoane fizice, fie juridice – se dovedeşte mult mai comodă efectuarea operaţiunilor bancare de pe telefon”, a declarat Mugur Podaru, Director Operaţiuni la Distanţă CEC Bank.
CEC Bank a implementat anul trecut noi facilităţi pentru utilizatorii de Mobile Banking, printre care acordarea de credite online, direct din aplicaţie, gestionarea cardurilor virtuale Multicurrency şi deschidere/închidere conturi curente în alte valute asociate acestui tip de card bancar, precum şi afişarea numelui beneficiar (SANB).
Serviciul Afişare Nume Beneficiar (SANB) are ca scop prevenirea fraudelor în rândul clienţilor care efectuează plăţi electronice şi reducerea tranzacţiilor eronate generate de introducerea greşită a beneficiarului (a contului IBAN). CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de peste 61,7 miliarde lei, la sfârşitul lui 2022.