Retailerul de optică Lensa, fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, a înregistrat în 2022 o cifră de afaceri de 134 milioane lei, cu 70% peste nivelul din 2021, reţeaua de magazine fiind prezentă în 25 de oraşe, cu un total de 48 de unităţi, plus magazinul online. În cei 10 ani de activitate, compania a acumulat venituri de peste 317 de milioane de lei, potrivit unui comunicat al Lensa.
Investiţiile în dezvoltarea reţelei totalizează circa 5,5 milioane de euro. În ultimul an, Lensa a adoptat o strategie de expansiune accelerată, astfel că în perioada ianuarie 2022 – aprilie 2023 compania a deschis un număr record de 33 de unităţi.
”Bilanţul aniversar arată că ne-am îndeplinit cu succes obiectivul cu care am pornit la drum la începuturi, acela de a le oferi românilor 1 milion de consultaţii gratuite. Lensa a consemnat o creştere spectaculoasă în ultimii ani în România. În 2022, cifra de afaceri a depăşit cu mult aşteptările noastre, fapt ce se datorează profesionalismului şi agilităţii echipei Lensa. Ne dorim să menţinem ritmul de creştere şi să le oferim cele mai bune servicii şi produse tuturor oamenilor care au nevoie să îşi îmbunătăţească performanţa vizuală”, a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.
În cei 10 ani de existenţă, Lensa a înregistrat peste 1,1 milioane de consultaţii optometrice gratuite şi 1,5 milioane de comenzi, servind aproximativ 750.000 de clienţi. În prezent, compania are magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov, Galaţi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu Mureş, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgovişte, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea, Baloteşti, Slatina, Sfântu Gheorghe, Bârlad.