3.7 C
Cluj-Napoca
luni, decembrie 2, 2024
Google search engine
AcasăANUNȚURILanţul de magazine de bijuterii Teilor, afaceri de 371,2 mil. lei şi...

Lanţul de magazine de bijuterii Teilor, afaceri de 371,2 mil. lei şi un profit net de 23,2 mil. lei în 2022

Teilor Holding, grup de companii care include lanţul de bijuterii de lux Teilor, compania de creditare financiară Invest Intermed GF IFN şi Teilor Invest Exchange, având obligaţiuni listate la BVB, a raportat o cifră de afaceri la nivel consolidat de 371,2 milioane de lei în 2022, EBITDA (câştiguri înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare) de 53,8 milioane de lei, un profit net contabil de 10,8 milioane de lei şi un profit net normalizat de 23,2 milioane de lei, potrivit unui comunicat al holdingului.

”În anul 2022, companiile din cadrul Teilor Holding au înregistrat o dezvoltare rapidă, manifestată în principal prin extinderea la nivel local şi internaţional. În contextul global dificil, suntem bucuroşi de rezultatul net înregistrat de Grup, cu atât mai mult cu cât acesta a fost afectat de inflaţie şi deprecierea leului faţă de dolar, perturbările la nivelul lanţului de aprovizionare şi de dobânzile în creştere. Mergând înainte, nu renunţăm la investiţiile în extinderea amprentei geografice, dar vizăm pieţele pe care suntem deja prezenţi”, spune Mircea Varga, preşedintele Consiliului de Administraţie al Teilor Holding.

În ceea ce priveşte rezultatele financiare înregistrate de cele trei entităţi din cadrul Teilor Holding pe parcursul anului 2022, lanţul de magazine Teilor a înregistrat o cifră de afaceri din activitatea din România de 274,7 milioane de lei, în creştere cu 19% faţă 2021, EBITDA de 35,9 milioane de lei, o majorare cu 8%, şi un profit net de 16,1 milioane de lei, în scădere cu 19% faţă de anul anterior. Creşterea veniturilor a fost determinată de diversificarea produselor vândute, de investiţiile făcute în marketing, recunoaşterea brandului şi în expansiunea reţelei din România.

Aceste rezultate au fost obţinute în contextul unei fluctuaţii la nivelul comportamentului consumatorilor şi a cererii pe parcursul anului 2022, având în vedere reluarea călătoriilor, declanşarea războiului, apariţia inflaţiei şi creşterea ratelor dobânzilor, scriu reprezentanţii companiei în comunicat.

La nivel consolidat, care include performanţa filialelor TEILOR din Polonia, Bulgaria, Ungaria, Italia, Germania şi Cehia, cifra de afaceri a Teilor a înregistrat valoarea de 269,3 milioane de lei (exclusiv vânzările intra-grup), o creştere de 18% faţă de 2021, în timp ce cheltuielile de exploatare au ajuns la 253,6 milioane de lei, o majorare de 26% în comparaţie cu anul precedent. În 2022, Teilor a extins reţeaua de magazine cu nouă unităţi, dintre care câte trei în România şi Polonia, două în Ungaria şi unul în Cehia.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments