Retailerul de materiale de construcţii MAM Bricolaj, fondat de antreprenorul Cristian Găvan, vrea să îşi extindă reţeaua de magazine şi să diversifice oferta prin parteneriate, francizare sau achiziţii, potrivit unei propuneri aprobată de acţionari la AGA din 26 aprilie.
Astfel, acţionarii au împuternicit Consiliul de Administratie să evalueze oportunităţi de parteneriat, francizare sau M&A, inclusiv în a emite oferte neangajante potenţialilor parteneri în vederea dezvoltării şi diversificării activităţii business-ului Mambricolaj şi pentru extinderea reţelei proprii de magazine.
Propunerea prevede şi încheierea unor acorduri de achiziţie de acţiuni la alte societăţi, cu plata parţial sau integral în acţiuni emise de Mambricolaj S.A., achiziţii ce depăşesc 20% din totalul activelor imobilizate, mai puţin creanţele, dar nu mai mult de 30% din acestea din urmă, potrivit unui anunţ publicat joi la BVB.
În aceeaşi AGA, acţionarii au aprobat răscumpărarea de către societate a unui pachet de maxim 84.650 acţiuni proprii, reprezentând maximum 1% din capitalul social, şi o valoare agregată a programului de până la 465.575 lei. Durata programului este de maxim 18 luni.
Scopul acestei răscumpărări este implementarea planului de recompensare a persoanelor cheie din companie, aprobat în aprilie 2022, sau îndeplinirea eventualelor obligaţii asumate de societate faţă de creditori. MAM Bricolaj a încheiat primele nouă luni din 2022 cu afaceri de 41,5 milioane de lei, în creştere cu 8,2%, şi un profit net de 650.000 lei, jumătate din nivelul din perioada similară din 2021.