Nestlé România, unul dintre cel mai mari jucători de piaţa de alimente şi băuturi, a avut o creştere organică de 21% în cadrul celor zece divizii de produse. Conform ultimelor date, în primele nouă luni ale anului trecut compania a raportat o creştere totală de 11% a vânzărilor.
”În urma unui efort colectiv remarcabil al echipei Nestlé Romania, ne bucurăm de un început de an bun, de care suntem mândri. În primul trimestru am înregistrat o creştere organică de 21% în cadrul celor 10 divizii Nestlé, 7 dintre ele având o creştere de două cifre. Ne-am continuat proiectele de responsabilitate socială(…). Ne dorim să continuăm în acelaşi ritm, atât în dezvoltarea afacerii cât şi pe plan social, pentru a ne bucura împreună de al zecelea an consecutiv de creştere”, a declarat Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România.
Gigantul elveţian Nestlé este unul dintre cei mai importanţi jucători din industria FMCG, fiind activ pe mai multe segmente ale pieţei de bunuri de larg consum, de la hrană pentru animale, la cafea şi de la dulciuri la alimente pentru copii. Printre brandurile din portofoliul grupului se numără Nespresso, KitKat, Joe, After Eight, Maggi, Purina sau Nan. În 2021, în România, Nestlé a obţinut afaceri de 1,1 mld. lei, plus 18%.
Nestlé are în România operaţiuni de import şi distribuţie. Local, compania producea napolitane şi cafea, dar fabrica a fost închisă în urmă cu circa patru ani, astfel că acum activitatea e bazată doar pe importuri. Gigantul elveţian Nestlé are acum fabrici în aproape toate ţările din regiune, mai puţin în România şi Republica Moldova.
”Nestlé a înregistrat o creştere organică puternică în primul trimestru, deoarece echipele noastre au lucrat cu sârguinţă pentru a proteja volumul şi a asigura un mix rezistent. Eforturile de optimizare a portofoliului şi stabilirea responsabilă a preţurilor au contribuit la compensarea presiunilor continue exercitate în ultimii doi ani de inflaţia costurilor. După un început puternic de an, confirmăm perspectivele noastre pentru întregul an 2023 şi rămânem concentraţi pe crearea de valoare pentru toate părţile interesate”, a explicat Mark Schneider, CEO, Nestlé.