Grupul polonez LPP, unul dintre cei mai importanţi retaileri de modă din România după cifra de afaceri, şi-a bugetat pentru acest an 50-55 de deschideri de magazine, un ritm mai accelerat decât cel din 2022, când au fost inaugurate 42 de unităţi.
”În 2022 am deschis 42 de magazine, iar pentru acest an avem în plan alte 50-55. În primele trei luni din 2023 am deschis şapte magazine noi şi am închis pentru renovare alte trei”, spune Simona Filip, director general adjunct la LPP.
Retailerul polonez de modă LPP are local circa 150 de magazine sub cinci branduri, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay. Acesta din urmă este brandul cel mai extins, el fiind activ pe segmentul preţurilor mici.
Executivul nu înaintează însă cifre. Grupul polonez îşi bugetase însă pentru România afaceri de 1,7 mld. lei în 2022, de două ori mai mari faţă de 2021, când businessul aproape s-a dublat iar, conform datelor comunicate anterior de companie.