Discounterul polonez Pepco a ajuns să deţină în România peste 410 magazine de modă cu preţuri mici şi vrea să continue expansiunea accelerată, bugetându-şi alte 40 de inaugurări în 2023.
”Avem peste 410 magazine în România, ceea ce înseamnă că, de când am intrat pe piaţă, în medie, deschidem 5 magazine noi pe lună. Şi planificăm noi deschideri, noi modernizări”, spun oficialii retailerului Pepco.
Ei adaugă că anul trecut, marcat de inflaţie record, a arătat că modelul de business al Pepco, un brand care mizează pe preţuri mici, este de unul puternic. În contextul în care consumatorii de pretutindeni, inclusiv România, au fost mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii, preţul a devenit un argument tot mai important în procesul de achiziţie.
Retailerul polonez ce activează pe segmentul de discount a intrat pe piaţa locală în 2015 şi încă de la început a mizat pe o expansiune accelerată. Tot în ceea ce priveşte expansiunea, compania vrea să deschidă primul său magazin din Portugalia în această primăvară, pentru ca până la final de 2023 această piaţă să găzduiască 30 de unităţi.