20.7 C
Cluj-Napoca
joi, iunie 13, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALLaDoiPași, rețeaua de magazine de proximitate a Metro Cash&Carry, a ajuns la...

LaDoiPași, rețeaua de magazine de proximitate a Metro Cash&Carry, a ajuns la 2.000 de unități

Rețeaua în franciză LaDoiPași, lansată și dezvoltată de METRO România, a ajuns la 2.000 de unități la nivel național. Planul este ca la la sfârșitul anului următor rețeaua să includă peste 2.500 magazine.

Rețeaua LaDoiPași a retailerului german Metro Cash&Carry a ajuns la 2.000 de magazine la nivel național, prin deschiderea unei unități în comuna Osica de Sus, județul Olt, potrivit unui anunț al companiei. Metro devine astfel primul retailer activ pe plan național care atinge pragul de 2.000 de magazine de proximitate moderne, după o ascensiune accelerată în ultimii ani care va continua. Planul companiei este să ajungă la peste 2.500 magazine la sfârșitul anului următor.

Cei care doresc să achiziționeze o franciză LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat, precum și de nevoile comunității pe care o vor deservi. În acest parteneriat, contribuția METRO România începe de la aderarea la conceptul LaDoiPași și vizează deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campaniile de promovare la nivel național, campaniile de loialitate și aniversare, dar și transferul de know-how și instrumentele de lucru în retail.

Cel mai important element de diferențiere a conceptului LaDoiPași, pe piața locală, îl reprezintă păstrarea independenței antreprenorilor. Dincolo de aceasta, se adaugă varietatea produselor comercializate în magazine, autenticitatea spațiilor care împrumută elemente din comerțul modern, dar care păstrează, totodată, familiaritatea comerțului tradițional, gradul de flexibilitate, dar și oportunitățile de evoluție create pentru antreprenorii LaDoiPași.

Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afaceri în comunitățile în care trăiesc. METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments