Compania Coralia Com din Sighişoara, judeţul Mureş, controlată de antreprenorii Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de aproximativ 64,7 mil. lei (13,1 mil. euro), în uşoară creştere, de aproape 1%, faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.
Compania a încheiat anul 2022 cu un profit net de 1,6 mil. lei (331.000 de euro), mai puţin cu 30% faţă de anul precedent, când retailerul din Sighişoara a avut un câştig net de circa 2,3 mil. lei (478.000 de euro), conform datelor publice. Coralia Com a ajuns anul trecut la un număr mediu de 153 de angajaţi.
Reţeaua Coralia Market deţine 10 magazine de proximitate situate în principalele cartiere ale municipiului Sighişoara, în localităţile Albeşti şi Daneş, dar şi o platformă online pentru vânzări. În afară de reţeaua de retail, Coralia activează şi în zona de distribuţie, asigurând aprovizionarea diverselor magazine din localităţile din judeţul Mureş, şi parţial din judeţele învecinatate. Compania colaborează cu 26 de furnizori, printre care Perla Harghitei, Coca-Cola, Roshen, Chio, Stella Pack, Ciumbrud, Râureni sau Derpan.
Povestea Coralia a început în urmă cu 27 de ani, atunci când doi prieteni din copilărie, Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, s-au asociat şi au pus bazele companiei Coralia Com, cu principal domeniu de activitate comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. Activitatea de bază cu care au început businessul a fost comerţul angro, care ulterior s-a transformat şi în activitate de distribuţie. Ulterior, activitatea companiei s-a extins şi în retail, mai ales că exista deja depozitul care putea oferi marfă magazinelor proprii.