SomProduct, retailer local de mobilă şi decoraţiuni pentru casă, deschide un showroom în proiectul ISHO din Timişoara, dezvoltat de Mulberry Development, unde a închiriat un spaţiu de 1.100 metri pătraţi. Acesta este primul showroom SomProduct din Timişoara şi cel de-al patrulea operat de companie la nivel national, după cele din Bucureşti, Cluj-Napoca şi Braşov. Tranzacţia a fost intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
”Încă de la început, am simţit că misiunea ISHO se potriveşte cu valorile pe care noi le promovăm. Un proiect sustenabil, bine realizat, care redefineşte centrul urban al Timişoarei, ISHO împărtăşeşte cu noi pasiunea pentru frumos, tehnologii inovative, lucruri calitative şi confortabile. Întotdeauna am ales cu grijă locurile pe care le transformăm în magazine pentru că ne place ca fiecare om să se simtă acasă atunci când ne calcă pragul”, a spus Sergiu Cadar, CEO Somproduct.
Retailerul are un portofoliul de peste 90.000 de articole, inclusiv mobilier şi decoraţiuni interioare, corpuri de iluminat, covoare, textile, electrocasnice, accesorii.
”Dezvoltările cu funcţionalităţi multiple au devenit o componentă importantă a pieţei imobiliare şi a sectorului de retail, iar interesul retailerilor pentru astfel de spaţii este pe un trend crescător datorită avantajelor pe care le oferă prezenţa într-un proiect mixt. SomProduct, este un brand local puternic, care înţelege foarte bine nevoile cumpărătorilor români, iar deschiderea showroom-ului din proiectul ISHO vine după o analiză foarte atentă a pieţei din punct de vedere al ofertei de spaţii care să răspundă cel mai bine strategiei de business”, a precizat Raluca Zlate, Consultant Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.
Proiectul ISHO include şi restaurantul Stradale, cafeneaua Mitzu, Mega Image, o brutărie artizanală, centrul medical Regina Maria, farmacie şi bănci. Ulterior, centrul va fi completat de o grădiniţă şi un after-school, dar şi de un centru de conferinţe şi un spaţiu de co-work de tip hub.
”Încă de la început am imaginat ISHO ca pe un proiect cu adevărat multifuncţional, dezvoltând office şi rezidenţial, dar şi o puternică componentă comercială. Suntem încântaţi să atragem în oraşul nostru branduri valoroase şi să contribuim la formarea unui adevărat ecosistem de servicii. Pentru noi este o prioritate să atragem cei mai buni operatori din ţară pe fiecare domeniu”, spune Ovidiu Şandor, dezvoltatorul proiectului ISHO şi fondator al Mulberry Development.
Alte două proiecte dezvoltate de Mulberry Development sunt City Business Centre în Timişoara şi The Office, Cluj-Napoca. Businessul SomProduct a început în 1995 odată deschiderea fabricii de saltele manufacturate de la Baia Mare, iar în 2008 a fost deschis magazinul online. Firma este controlată de Sergiu şi Cristina Cadar.