Magazinul online Complice.ro, specializat în comercializarea de cadouri ce au la bază experienţe, a reuşit să îşi depăşească anul trecut ţinta de business, ajungând la afaceri de 430.000 euro, cu 168% mai mari decât în 2021, creşterea fiind generată de ridicarea restricţiilor impuse de pandemie, reluării activităţii şi revenirii pe segmentul B2B. Astfel, Complice.ro şi-a dublat anul trecut numărul de clienţi, atât persoane fizice cât şi companii, iar valoarea medie a unei comenzi s-a situat la 390 euro, în creştere cu 30% faţă de valoarea de 297 euro în 2021, potrivit Ziarului Financiar.
”Pentru clienţii corporate, cred că unul dintre cele mai provocatoare procese de gestionat în ultimii doi ani a fost cel de onboarding pentru angajaţii noi şi de consolidare a echipei, crescând sentimentul de apartenenţă. Din solicitările pe care le-am primit în 2022, dar mai ales din feedback-ul clienţilor noştri, observăm şi noi cum experienţele au devenit preferate de companii, ocupând o parte importantă în strategia de employee engagement. Companiile cu care noi lucrăm cuantifică efectele benefice ale experienţelor în conectarea echipelor şi impactul lor asupra productivităţii individuale, iar rezultatele sunt încurajatoare: peste 75% dintre angajaţii care au participat la evenimentele organizate de noi anul trecut au declarat că se simt mai conectaţi cu colegii decât se simţeau înainte de eveniment şi peste 60% se simt mai <<engaged>>. Managerii îşi doresc să aducă echipele împreună, să se cunoască, să petreacă timp împreună, să socializeze, iar soluţiile oferite de noi contribuie la atingerea acestor obiective”, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro, citata de ZF.