BookTes, un startup care a dezvoltat o platformă prin care digitalizează activitatea operatorilor de experienţe culturale şi turistice, va încheia anul 2022 cu o acoperire de peste 160 de localităţi, 250 de parteneri instituţii culturale şi 1.000 de experienţe, în creştere cu 40% faţă de finele anului 2021.
”Pentru clienţi am reuşit o diversificare, astfel încât să putem include experienţe inedite, dincolo de traseele şi obiectivele turistice obişnuite. Astfel, în platformă se pot găsi acum muzee rurale, mai puţin cunoscute, pe lângă obiectivele fanion din marile oraşe. Prin parteneriatul realizat cu www.muzeedelasat.ro, aducem în atenţia publicului 53 de bijuterii, pentru căutătorii de inedit, în zona Moldova şi Muntenia, deocamdată. Acestea se alătură celorlalte muzee şi obiective de marcă din platformă”, a declarat ulian August, CEO şi co-fondator al BookTes. BookTes include în platforma sa şi tururi virtuale 3D.
”Pentru operatori am lansat mai multe bilete de tip bundle, care permit integrarea într-un singur ticket a mai multor experienţe. În acest fel reuşim, pe de-o parte, simplificarea managementului financiar pentru fiecare dintre partenerii cuprinşi în aceste oferte integrate, pe de altă parte, promovarea se poate face încrucişat, astfel crescând şi apetitul de noi experienţe, la nivelul vizitatorilor”, explică Iulian August.
În total, în acest moment, în platformă sunt disponibile 13 bilete unice digitale în 8 judeţe- Buzău, Iaşi, Prahova (Sinaia, Ploieşti), Braşov, Dâmboviţa (şi Târgovişte), Constanţa, Alba, Suceava. Peste 47% din biletele vândute în acest an au fost pentru muzee. BookTes a reuşit să atragă şi clienţi din afara României, un procent de 30% din totalul utilizatorilor platformei fiind reprezentat de vizitatori internaţionali.