Poziția de lider în materie de mediu este o călătorie continuă
Intrarea pe lista A este cea mai dificilă tranziție de realizat în sistemul de rating CDP și este o performanță realizată de foarte puține companii. „Acest lucru arată că suntem pe drumul cel bun cu orientarea noastră către sustenabilitate, ca parte a strategiei 2025”, a spus Klaus Rosenfeld. „Cu toate acestea, știm că avem încă un drum lung de parcurs și că implementarea strategiei noastre de sustenabilitate va continua să fie o provocare majoră în mediul actual.” Performanța Schaeffler deosebită în cadrul CDP reflectă, de asemenea, îmbunătățiri continue în colectarea datelor de mediu a companiei, o integrare mai puternică a aspectelor climatice în procesele de afaceri și raportare transparentă.
Neutralitate climatică în lanțul de aprovizionare până în 2040
Schaeffler a obținut cel mai recent scor CDP datorită mai multor factori, inclusiv obiectivul de a atinge neutralitatea climatică în lanțul său de aprovizionare până în 2040, utilizarea oportunităților de mobilitate electrică și măsurile luate ca parte a programului de eficiență energetică 2021. CDP apreciază, de asemenea, faptul că toată energia electrică utilizată în toate locațiile Schaeffler din Europa provine din surse regenerabile. Anul acesta, pentru prima dată, chestionarul privind schimbările climatice a inclus și un modul despre biodiversitate. Scorul acordat la categoria apă se bazează pe o serie de factori, inclusiv acțiuni privind apa implementate de Schaeffler în 2021, o descriere detaliată a proceselor companiei de gestionare a riscurilor legate de apă și includerea apei în obiectivele de performanță pentru componenta variabilă pe termen scurt a remunerației conducerii. De asemenea, a fost luată în considerare utilizarea analizei scenariilor climatice.
Standard de aur pentru transparență privind temele de mediu
Sistemul de notare CDP este considerat la nivel mondial drept standardul de aur pentru transparența privind temele de mediu în sectorul corporativ. În 2022, peste 680 de investitori cu active de peste 130 de trilioane de dolari și peste 280 de cumpărători principali cu cheltuieli de achiziții de peste 6,4 trilioane de dolari au cerut către mii de companii să-și dezvăluie datele de mediu prin intermediul platformei CDP. CDP folosește metodologii detaliate și independente pentru a evalua fiecare companie participantă, acordând un punctaj de la A la D pe baza nivelului de detaliu și a caracterului complet al dezvăluirilor companiei, a identificării și gestionării riscurilor de mediu de către companie și a dovezilor de bune practici în protecția mediului.
Toate detaliile despre angajamentul Grupului Schaeffler față de sustenabilitate pot fi găsite în raportul actual de sustenabilitate:
www.schaeffler-sustainability-report.com/2021
Schaeffler și-a îmbunătățit scorul de la „A-” la „A” atât ăn privința schimbărilor climatice, cât și a securității apei. Compania a fost recunoscută de organizația globală de mediu non-profit CDP pentru liderul său în dezvăluirea și performanța de mediu.