FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari patru jucători de pe piaţa lactatelor, spune că anul acesta, deşi mediul socioeconomic a fost imprevizibil, iar creşterea costurilor şi inflaţia au devenit o nouă realitate la care companiile din industrie a trebuit să se adapteze, producătorul a continuat planurile de investiţii.
”Ne uităm la posibilele scenarii viitoare şi ne adaptăm planul de afaceri la realitate. Am devenit flexibili şi extrem de atenţi la cerinţele consumatorilor, iar acest lucru credem că se va vedea în rezultatele din acest an, care vor fi în linie cu ceea ce am bugetat. Chiar dacă anul financiar nu este încă încheiat, putem spune cu optimism că pragul de 100 mil. euro este aproape de atins“, a spus Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCampina România.
FrieslandCampina România a terminat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 467 mil. lei (95 mil. euro), astfel dacă producătorul atinge 100 mil. euro în acest an, creşterea businessului în euro este de peste 5%.