DHL, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de curierat, va încheia anul cu o majorare de 20% a veniturilor faţă de anul trecut, când cifra de afaceri a companiei locale a fost de 417 milioane lei, conform datelor Ministerului de Finanţe. Anul 2022 a fost unul bun din punctul de vedere al rezultatelor financiare, însă nu a fost lipsit de provocări.
Anul acesta, DHL a investit circa 2 milioane euro pentru deschiderea noilor sedii şi modernizarea celor existente, iar pentru anul viitor este planificată aceeaşi sumă pentru investiţii în flotă, mai exact pentru achiziţionarea unor maşini electrice pentru livrare, cât şi în infrastructură necesară încărcării acestora.
Anul acesta, DHL şi-a lansat propria reţea de lockere, având în prezent peste 100 de lockere în toată ţară. Lansarea reţelei de lockere a fost făcută în parteneriat cu Poşta Panduri. O astfel de mişcare era necesară în contextul în care piaţa se concentrează tot mai mult pe acest tip de livrare, iar clienţii aleg din ce în ce mai des să opteze pentru livrarea la lockere.
DHL, divizie a Deutsche Post, este prezentă de 30 de ani pe piaţa din România, unde are circa 600 de angajaţi, operează cu 3 aeronave şi deţine o flotă de 200 de maşini. La nivel global, operează peste 200 de aeronave şi are circa 400.000 de angajaţi, care generează o cifră de afaceri de 81 de miliarde de euro. DHL, divizie a Deutsche Post, este prezentă de 30 de ani pe piaţa din România, unde are circa 600 de angajaţi, operează cu 3 aeronave şi deţine o flotă de 200 de maşini.