eMag, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a vândut peste 1,8 milioane de produse la peste 450.000 de clienţi doar în primele 10 ore de la lansarea ofertelor de Black Friday. Românii au profitat de reduceri şi au cheltuit peste 521 milioane de lei în nici 24 de ore. Vânzarea în rate a crescut cu 35% faţă de 2021, iar numărul de plăţi online cu cardul a ajuns la un total de 62,7%.
”Interesul crescut şi rezultatele de până acum confirmă tendinţele anului – oamenii preferă comerţul online pentru că preţurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Iar Black Friday rămâne cel mai aşteptat moment de shopping din an, pentru care clienţii alocă un buget semnificativ pentru lucrurile de care au nevoie. Am văzut anul acesta că oamenii au fost mult mai hotărâţi şi au ştiut clar ce au nevoie şi au comandat, în medie, peste patru produse”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG. eMag a înregistrat un record şi în cazult traficului din aplicaţie şi site: peste 8 milioane de vizite.