Compania de tehnologie Life is Hard a înregistrat o cifră de afaceri în valoare de 18,5 milioane de lei în intervalul ianuarie-septembrie 2022, în creştere cu 15,53% faţă de rezultatul de anul trecut. Profitul net al societăţii listate pe piaţa AeRO a Bursei locale a ajuns la 4,3 milioane de lei, faţă de 2,8 milioane de lei în aceeaşi perioadă de anul trecut, constituind un avans de 55%, conform raportului financiar neauditat de la BVB.
”Toate rezultatele financiare s-au îmbunătăţit cu două cifre, comparativ cu aceeaşi perioada din 2022 (…) în ciuda faptului că România traversează o perioadă în care o serie de cheltuieli precum utilităţile cresc din cauza contextului macroeconomic”, se arată în raport.
Datoriile au coborât de la 9,3 milioane de lei pe 1 ianuarie la 3,9 milioane la finele trimestrului 3, iar activele au urcat cu 10,4% la 66 de milioane de lei în aceeaşi perioadă. În 2021 şi în primele nouă luni ale acestui an, grupul a pus bazele privind abordarea pieţei de asigurări, „unde avem deja leadership prin 24broker – cea mai utilizată platformă de operare pentru brokerii din insurance”, care rulează prime în valoare de 3,5 miliarde de lei.