Lanţul de pet shops Animax, parte a grupului Pet Network International, anunţă deschiderea a două noi magazine, unul în Bucureşti şi unul în Turda, în urma unei investiţii totale de peste 100.000 de euro. Până la sfârşitul anului, oficialii companiei spun că au planificate încă şase deschideri şi estimează venituri în creştere cu 15% faţă de 2021, când afacerile au ajuns la 52,5 milioane de euro.
”Avem peste 500 de angajaţi, iar numărul acestora creşte cu fiecare magazin deschis, ceea ce ne dă un avânt tot mai puternic pentru extinderea reţelei. Şi în 2023 vom continua expansiunea la nivel naţional”, spune Ioana Socaciu, Head of Retail Animax România.
Reţeaua omnichannel de produse şi servicii pentru animale de companie Pet Network operează în Europa de Sud-Est prin mai multe branduri prezente în România, Croaţia, Slovenia, Serbia şi Bulgaria. Pe plan local, lanţul este prezent prin brandurile Animax şi MaxiPet.