web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Kaufland vrea să ajungă la 200 de magazine pe piaţa locală până în 2025

Kaufland vrea să ajungă la 200 de magazine pe piaţa locală până în 2025

Retailerul german Kaufland, activ pe segmentul hipermarketurilor cu preţuri mici, vrea să deschidă 45 de magazine noi până în 2025, urmând să ajungă astfel la 200 de unităţi în România, potrivit Ziarului Financiar. Pentru dezvoltare, reţeaua împrumută 100 mil. euro de la BERD, banii urmând a fi folosiţi atât pentru expansiunea din România, cât şi pentru cea din Republica Moldova, operaţiunile din cele două ţări fiind coordonate de la Bucureşti.

”Investim (anual – n.red.) mai mult decât dublul profitului nostru pentru un viitor sustenabil în România, în pofida contextului inflaţionist generat de creşterea preţurilor la energie şi carburanţi. Vom continua să ne dezvoltăm în România, obiectivul nostru fiind să atingem pragul de 200 de magazine până în 2025”, spun reprezentanţii companiei, citati de ZF.

Anul trecut, Kaufland a obţinut un profit net de 180 mil. euro, în scădere cu circa 10% faţă de maximul record din 2020, dar un nivel similar cu cel din 2019. Astăzi, reţeaua Kaufland numără 155 de hipermarketuri, acestea fiind deschise în oraşele României, atât în cele mari, cât şi în cele medii şi mici.

Recent, com­pa­nia a mers cu primul magazin local într-o localitate de sub 10.000 de lo­cui­tori, la Haţeg, Hunedoara. Spre deo­se­bire de ceilalţi competitori de pe seg­mentul de hipermarketuri, care au ma­gazine mai mari, de 7.000-13.000 mp, Kaufland are unităţi cu suprafeţe ce variază între 2.000 şi 5.500 mp. Kaufland este al doilea cel mai important jucător din comerţul modern local, cu afaceri de 14 mld. lei (2,8 mld. euro) în 2021, plus 8,8%.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW