Life is Hard (LIH), companie de tehnologie listată la BVB, piaţa AeRo, încheie prima jumătate a anului cu afaceri de 12,4 milioane lei, cu 20% mai mare decât perioada similară 2021, şi un profit net de 1,6 mil lei, în creştere de 335%.
”Ne uităm la prezent şi livrăm constant rezultate: LIFE IS HARD şi-a depăşit în primele 6 luni obiectivele financiare propuse. Deşi 2022 a adus multe provocări din piaţă, compania şi-a crescut lichiditatea, iar numărul acţionarilor LIH este de asemenea în creştere. Ne uităm în acelaşi timp la viitor şi investim în zone de business capabile să asigure rezultate şi impact semnificativ şi pe termen lung: LIFE IS HARD este în construcţie accelerată a noului 24broker, unde integrăm elemente importante de inteligenţă artificială şi competenţe de care industria de asigurări are mare nevoie ca să crească”, menţionează Cătălin Chiş, Preşedinte şi CEO Life is Hard.
Platforma 24broker este utilizată de către 11.280 de consultanţi în asigurări şi 110 companii de brokeraj. Prin intermediul platformei sunt subscrise 4,6 miliarde de lei Prime Brute, susţinând 51% din canalul de brokeraj şi 37 % din totalul industriei de asigurări din România, a anunţat compania. Life is Hard are 51 mil. lei capitalizare şi este deţinută în proporţie de 32,9% de Ioan-Cătălin Chiş, în proporţie de 31,2% de Active Power Solutions şi în proporţie de 10,25% de Florentina Sbîrnea.