Magazinele de optică Lensa au înregistrat în primele şase luni vânzări de 58 milioane lei (11,7 mil.euro), incluzând platforma online, faţă de 34 milioane lei (6,9 milioane euro) în perioada similară din 2021. Cifra de afaceri a retailerului s-a majorat cu 68%, potrivit unui comunicat al companiei.
Lensa a accelerat strategia de expansiune în prima jumătate a anului şi a deschis 10 magazine noi, după investiţii de circa 1,2 milioane euro. Noile showroomuri au fost deschise în Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Bucureşti, Târgovişte şi Constanţa.
”Rezultatele înregistrate în primele şase luni ale acestui an au fost conform aşteptărilor noastre. Dacă păstrăm trendul de creştere, avem şanse să depăşim obiectivul de vânzări de anul acesta, care se poziţionează la circa 19 milioane de euro. Ne dorim să răspundem cererii clienţilor noştri, aşadar am accelerat şi mai mult procesul de expansiune. Obiectivul de dezvoltare estimat pentru jumătatea anului, care prevedea inaugurarea a cel puţin încă nouă magazine Lensa a fost depăşit. Am încheiat primul semestru cu 10 noi magazine şi ne propunem lansarea altor nouă magazine până la finalul acestui an, astfel încât să ajungem la o reţea de 35 de unităţi la nivel naţional”, a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.
Cea mai ridicată pondere în distribuţia vânzărilor se înregistrează în continuare în reţeaua de magazine fizice. Cererea pentru ochelarii de vedere este în creştere de la an, acesta fiind şi segmentul cu cea mai mare pondere în vânzări, în urcare cu 80% faţă de S1 2021. Pe locul doi se află ochelarii de soare, în creştere cu 63%, urmaţi de lentilele de contact, în creştere cu 40%.
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun în urmă cu nouă ani. Compania deţine un magazin online şi 29 de showroomuri în marile oraşe, precum Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov, Galaţi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu Mureş, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgovişte, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea.