MOL România, unul dintre cei mai mari jucători din sectorul petrolier local, spune că segmentul non-fuel joacă un rol cheie în strategia de dezvoltare, cel mai recent pas făcut la nivel de grup fiind intrarea pe segmentul mărcilor private. În România, mărcile private au ajuns la finalul anului trecut să aibă o cotă de piaţă de 15,1% în totalul vânzărilor de bunuri de larg consum, după o creştere de 15% versus 2020, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Nielsen.
”Am lansat recent pe piaţa locală noi produse marcă proprie: Jim, băutura care conţine cinci tipuri de vitamina B, disponibilă şi în varianta fără zahăr, precum şi chipsurile Crunch&Go, cu patru arome diferite. Pentru aceste produse am primit deja feedback foarte bun de la clienţii noştri şi credem că şi acest pas va contribui la dezvoltarea segmentului de vânzări non-fuel”, spune Camelia Ene, CEO & country chair, MOL România.
Anul trecut, compania a avut un business de 7,9 miliarde de lei şi un profit net de circa 350 de milioane de lei, ambii indicatori fiind în creştere semnificativă faţă de cei din 2020 (5,5 mld. lei – cifra de afaceri şi 281 mil. lei – profitul net).
”Segmentul non-fuel joacă un rol cheie în strategia noastră de dezvoltare pe termen lung şi ne-am luat angajamentul de a continua să îl dezvoltăm atât prin introducerea unor noi produse, servicii, cât şi prin extinderea serviciilor complexe de mobilitate”, mai spune Camelia Ene. Cel mai important vector destinat categoriei non-fuel este conceptul Fresh Corner care va face parte din toate staţiile care vor fi deschise de MOL.