web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Retailerul de carburanţi MOL România a lansat Jim, băutura care conţine cinci tipuri de vitamina B şi chipsurile Crunch&Go

Retailerul de carburanţi MOL România a lansat Jim, băutura care conţine cinci tipuri de vitamina B şi chipsurile Crunch&Go

MOL România, unul dintre cei mai mari jucători din sec­torul petrolier local, spu­ne că segmentul non-fuel joacă un rol cheie în strate­gia de dezvoltare, cel mai recent pas făcut la nivel de grup fiind intrarea pe segmentul măr­cilor private. În România, mărcile pri­vate au ajuns la finalul anului trecut să aibă o cotă de piaţă de 15,1% în totalul vânzărilor de bunuri de larg consum, după o creştere de 15% versus 2020, arată o analiză a compa­niei de cercetare de piaţă Nielsen.

”Am lansat recent pe piaţa locală noi produse marcă proprie: Jim, băutura care conţine cinci tipuri de vitamina B, dispo­nibilă şi în varianta fără zahăr, precum şi chipsurile Crunch&Go, cu patru arome diferite. Pentru aceste produse am primit deja feedback foarte bun de la clienţii noştri şi credem că şi acest pas va contribui la dezvoltarea segmentului de vânzări non-fuel”, spune Camelia Ene, CEO & country chair, MOL România.

Anul trecut, compania a avut un business de 7,9 miliarde de lei şi un profit net de circa 350 de milioane de lei, ambii indicatori fiind în creştere semnificativă faţă de cei din 2020 (5,5 mld. lei – cifra de afaceri şi 281 mil. lei – profitul net).

”Segmentul non-fuel joacă un rol cheie în strategia noastră de dezvoltare pe termen lung şi ne-am luat angajamentul de a con­tinua să îl dezvoltăm atât prin introducerea unor noi produse, servicii, cât şi prin ex­tinderea serviciilor complexe de mobili­ta­te”, mai spune Camelia Ene. Cel mai im­portant vector destinat categoriei non-fuel este conceptul Fresh Corner care va face parte din toate staţiile care vor fi deschise de MOL.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW